Zapytaj Speca
Spec na godziny obsługuje Klientów indywidualnych oraz firmy prywatne, a także instytucje państwowe. Nawiązujemy stałą współpracę z hotelami, biurami nieruchomości, restauracjami, obiektami handlowymi oraz usługowymi różnego rodzaju – zapraszamy do kontaktu.
Jak zarezerwować usługę?
Rezerwacji możesz dokonać telefonicznie lub online poprzez formularz. Potrzebujemy tylko imię i adres, opis zlecenia i informacje o Twojej dostępności w wybranym dniu w domu, aby ustalić przybliżony czas wizyty.
Jak wygląda wizyta?
Specjalista zawsze dzwoni w dniu wizyty, aby zagwarantować Ci serwis.
Specjalista również dzwoni do Ciebie przed wyjazdem na miejsce lub na miejscu, bezpośrednio pod Twoją lokalizacją, w zależności od terenu.
Każdy specjalista jest wyposażony w podstawowe narzędzia. Jeśli wiesz, że potrzebujesz wymiany bądź naprawy, która wymaga dodatkowych elementów, poinformuj nas o tym. W zależności od sytuacji możemy zrealizować zakupy dla Ciebie, nie wszystkie części są dostępne od ręki.
Będziemy wdzięczni za więcej informacji na temat zlecenia – to pozwoli nam lepiej przygotować się do wizyty. Na przykład, do montażu kabiny często potrzebne są dwie osoby, a podczas montażu lampy będziemy potrzebować drabinę.
Jak wygląda wymiana części?
W przypadku części, zazwyczaj elementów zamiennych do sprzętu AGD, zamawianych przez sklep internetowy, wysyłka trwa 2-4 dni. Specjalista informuje Cię o możliwych opcjach, a po wspólnym ustaleniu, także o kosztach wysyłki oraz przybliżonym terminie wizyty.
Jaki jest koszt usługi?
1 wizyta – 189 zł
2 wizyta w ramach kontynuacji zlecenia – 129 zł
Koszt dojazdu specjalisty ponad 7 km od centrum miasta jest dodatkowo płatny – 29 zł
Realizacja zakupów – 49 zł
W przypadku większych zleceń 189 zł – koszt wizyty do godziny pracy
W przypadku bardziej skomplikowanych zleceń, gdzie potrzebni są 2 specjalistów – 258 zł
Cennik znajdziesz tutaj